Saatler umrumda değil....diye düşündü. Her şey benim elimde...
Evren benim iradene bağlı. Tam.anlamiyla bir özgürlük içindeyim. Keyfinin istediği kadar yaşayabilir, canımın çektiği anda olebilirim. Üstümde hiçbir etki yok . Ne iyi... İnsan ömrünce böyle yasayabilmeliydi...
Gökyüzüne bakmadığınız her akşam bir gece tükeniyor hayatımızdan. Elimizi ekranda kaydırdığímız kadar sonsuz değil yaşam süremiz.Hayatı bir başkasının tasarladığı ekrandan yaşamak niye?