Nida

"-Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun..! -Peki, sen ne görüyorsun bakalım? -İnsan, sadece insan. Seven acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bekçi, “Burası özel bir mezarlıktır” demiş. Buraya gömülen insanlar, mezar taşlarının üstüne gerçek yaşlarını değil, hayatta mutlu oldukları günleri yazarlar. Kimi 21 gün mutlu olmuş, kimi 37 gün. 52′ yi geçen çıkmadı daha..''
Her şeyi bırakıp uzaklara gitmek isteğim büyüyordu içimde. .
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!
Haklı olanı güçlü kılamadığımız için güçlü olanı haklı kılıyoruz...