Nida

"Başkaları ısınsın diye kendini yakmaktan vazgeçmelisin.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şunu unutmamanda fayda var ; Zor günlerde gösterdiğin sabrın, Mutluyken ettiğin şükürden daha kıymetlidir..
Sevgiyle güzelleşmeyen insanı gördüğüm an, ondan hemen uzaklaşıyorum. Çünkü canımı en çok o yakacak, biliyorum...
-Kitabın konusu neydi demiştin? Ahlak hacı bey. Ahlak? Üst taraflara bak, belki orada bulabilirsin..
Bakıyoruz da gönlümüze, kırık. Sevgimiz kime neye belli değil, bölük pörçük. Yazdığımız aşk mektupları sefil. Arzuhalcilerin kapısında bekleşir gibi şöhrete, servete, güvenceye, eşyaya, dünyaya götürecek vasıtaların şefaati için bekleşip durmaktayız...