NihilistPenguen

NihilistPenguen
@NihilistPenguen
I lost my world, my fame, my mind.. The Sun appeared, and all the shadows ran. I ran after them, but vanished as I ran.. Light ran after me and hunted me down. ~Rumi~
Link at.. çilekli olsun qwhdhf
Bugün yaşadığım bi anımı anlatmak istiyorum. Burayı arada günlük olarak kullanırım bilen bilir ya da bilemez artık ben bilmem:) Okul çıkışı kankam E. ile birlikte okulda mesaiye kaldık ve etwinning projemizle alakalı eksiklerimizi halletmeye çalışıyoruz. Bi PC başında o, bi PC başında ben varım, yan yana, omuz omuza, haydi Anadolu yol kardeşlik yolu diyerekten kgkg:) Bi yandan yazıyoruz, ing’e çeviriyoruz, gemini’den yardım alıyoruz, sisteme etkinliklerimizin linkini falan kopyalıyoruz, ordan oraya sayfadan sayfaya uğraşıyoruz falan fıstık derken kafalar bi milyooon oldu. O esnada bi arkadaşım aradı ve çocuku Ediz’i başka bi arkadaşımızın evinin önünden almamı ve kendisinin yanına bırakmamı rica etti. Arabası o günlük yoktu. Ben de tam olarak o adresi kestiremedim. Ne olur ne olmaz diye Ediz’i alacağım adresin olduğu arkadaşımıza da mesaj attım ki evinin konumunu atsın, garanti olsun, çocuku alayım:) Neyse toparlanıp okuldan çıkana kadar Ediz’in annesi beni aradı ki istersen önce beni al, sonra çocuku beraber alalım, adres konusunda zorlanma diye. Sevindim buna:) annesi ile beraber Ediz’i aldık ve ikisini de evlerine bıraktım:) evime geldim ve adresini istediğim arkadaşımıza mesaj attım ki hallettik, Ediz’i aldım, teşekkürler:) O da “anlamadım ki” yazmış:) mesajlaşlara bi bakarım ki ne yazmışım:) qwhdjf aynen şöyle: “Bana link at, evin linkini, Ediz’i alayım” :) qwdjfjf söyleyeceklerim bu kaddeeerrr:D
Hayata Dair
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
%80Hindiba %20coffee’li olsun litfen:)
“Gidip bir kahve yapıp önce kendime gelmeliyim” diye düşündü ve mutfağa gitti. Artık uyuyamayacağı belliydi o gece..
Sayfa 39·Kitabı okuyor
Sadagallahulazim:)
“Dünyada herkesin inandığı Tanrı var ve siz de biliyorsunuz ki herkese kaldırabileceği kadar yük verir.”
Sayfa 28·Kitabı okuyor
Bir masaldan daha fazlası.
7/10
·312 syf.··
2026 17. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 23 Haziran 2026 19:44
İvit bu kitap, basit bir çocuk kitabı olarak da okunabilir; küçük prens gibi ya da hayvan çiftliği gibi anlamlı bir metin olarak da okunabilir. Fekat ben pek fabl tarzı sevmiyorum yaa:) (müdürümüz örtmenler günümüzde hediye ettiğinden okudum:) fekattt pişman değilim:)) Kitapta; Alice, fiziksel kuralların işlemediği bir yeraltı dünyasına düşer. Alice'in çocukluktan gençliğe geçiş sorgulamalarına, gerçekliği anlama çabalarına şahit oluruz. Alice bize şunları öğretir; bir şeyin adının olması, yani bizim o şeyi o isimle adlandırmamız, aslında o şeyin bize ne olduğu ile ilgili net bilgi vermeyebilir. Dünya, bir yanılsamadır:) Alice'nin büyümesi ya da küçülmesi aslında karakterin, öz benliğin sürekli bir değişim halinde olduğunu bize gösterir. Harikalar dünyasındaki krallar ya da kraliçeler yetişkin dünyasının bazen gereksiz kurallarını ve otoritesini bize yansıtır. Özetle Alice, sorgulama, inkar, merak ve umut duyguları içerisinde bir anlam arayışı içindedir... (Ah Alice, sen bir de bizim Hay b.Yekzan'la falan karşılaşsaydın, o anlam arayışını çook güsel bir finalle taçlandırırdın da neysem oralara hiç girmiciğimmm:) Fabl ve masal sevenler buyursun efenimmm:) teşkürleeeerrr:)) kısa keseyim kellem uçmadan:) wqfjjf
İnceleme & Yorum
Alice Harikalar Diyarında - Alice Aynanın İçindeLewis Carroll · Yakamoz Yayınları · 2019960 okunma
7/10
·312 syf.··
17 günde okudu
·
2026 17. kitabı