İlk defa 14 yaşımda okumuştum bu kitabı ve yalan yok neredeyse hiç bir şey anlamamışım. Şimdi kitabı okurken bazı yerlerde kapadım kapağını ve ağladım, bazı yerlerde durun durun diye yüksek sesle bağırdım hatta. Yetişemediğimiz ne çok acı var. Ah zeze, bazen dedim ki keşke yanında olabilseydim, köklerine yaslandığın bir ağaç da ben olsaydım. Keşke sırtında ki yaralara iyi gelebilseydim dedim. Kitap bitti ama devamı olan 2 kitap daha var. Zeze yi çok merak ediyorum. Devamı olan eserleri de okumak istiyorum. Yaraları geçsin istiyorum. Umarım iyi olmuştur her şey onun için. José Mauro de VasconcelosŞeker Portakalı
"- Daha çok anlat," dedim.
"- Hoşuna gidiyor mu?"
"- Çok. Elimden gelse, seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum."
"- Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz."
"- Gider gibi yaparız."
"...Öldürmek, Buck Jones'un tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır. Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek.. Ve bir gün büsbütün ölecek.."