“Yaş 25’ten sonra ve 30’dan önce hayatı istediği gibi yaşamamış ve herşeye geç kalınmışlık hissiyatı ortaya çıkar . Annenin istekleri dinlenilmiştir . Babanın kuralları önemsenmiştir . Doğru ya da yanlış, benliğe uymayan ilişkiler yaşanmıştır . Veya evlenilmiştir. Akrabadan , komşuya arkadan konuşulan herşey kafaya takılmıştır . Birtek kendi olamamıştır insan .”