Hayat , çatlak bardaktaki suya benzer...
İçsen'de tükenir, içmesen'de ;
Bu yüzden hayattan tat almaya bak ...
Çünkü yaşasan'da bitecek,
Yaşamasan'da...
-Neyzen Tevfik -
Her sabah nereye gittiğini bilmeden işe giden, her akşam nereden çıktığını bilmeden bir işten çıkan , sevmediği işi yapan , sevmediği hayatı yaşayan , sevmediği kişilerle yaşayan ,gelip geçen bütün ölü kentlerin , ölü doğmuş çocukları...