Hiç kimsenin kalbi başkasının iyi olmasından dolayı üzüntü duymaz, aksine onlardan birinin zaferi diğeri için hayranlık ve mutluluk kaynağı olur. Herkes birbiri ile korkunç bir rekabete girmeden “elinden geleni” yapmaktan mutlu olurlar.
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara,göğe,bütün evrene karışırcasına
Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır
Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana
Ataol Behramoğlu