İlk olarak dizisini izlemek istemiştim ama düşündüm ve aslını okuyup oradaki ince cümlelerin beni etkileyeceğini düşündüm. Yanılmadım da okurken bazı cümleleri iki kere üç kere okumak istedim o kadar çok etkiledi ki. Tabi isterdim ki daha çok Feride, Kamran nın naif aşkı sözleri olsun. Yetmedi yani bir 500 sayfa daha olsa bıkmadan okuyucagım bir Romandı. Hele ki şu dönemde bu Roman beni alıp yıllar önceki sevgiyi görmeme sebeb oldu. Gülbeşeker ben seni çok sevdim..