"Evet ama insanı yalnız hissettiren şey yalnız olması değildir. Yalnızlık başkaları, toplum ve çevre etrafında olmasına rağmen, onlardan ayrı olduğuna dair derin bir hisse kapılmaktır. Kişinin kendisini yalnız hissedebilmesi için, başkalarının da olması gerekir. Yani, bir kişi ancak sosyal içeriklerde bir 'birey' haline gelir."