NİB

Bizim yaptığımız yanlışların bedeli çok ağır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kötü, kötüdür Başkomserim. Suçluları anlamaya çalışmak tamam da merhamet göstermeyin lütfen. Çünkü kurbanlara haksızlık oluyor…
Ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır, ne insanlar bu kadar inceliği… Hakikat çok daha basittir, çok daha acımasız.
Cehennem boşalmış, şeytanlar aramızda.
Kötü kötüdür, onu düzeltemezsin, hele bir tacizciyi, sübyancıyı asla tedavi edemezsin. Onlara merhamet gösterir, serbest bırakırsan, masum çocukların hayatının kararmasına sebep olursun.