Nisa

Nisa
@Nisa_knrr
Hangi yöne gittiğimizi biliyor, ama kaderimin beni nereye sürükleyeceğini bilmiyordum.
Reklam
Tanrının emriyle dünya daha yavaş dönüyor olmalıydı. Günler 48 saat, hatta 72 saat sürüyordu kesinlikle. Hiç bu kadar yalnız olmamıştım. Kendimi oyalamak için yapılacak bir şeyler aramakla geçiyordu zamanım.
Tanrı her zaman senin yanında. O gerekeni yapar. Sakın unutma, korktuğun zaman, ya da kendini yalnız hissettiğinde, dua et. Çevredekilerin sözlerine hiç aldırış etme, yalnızca dua et. Her şey yoluna girecek.
İradenin olduğu yerde çare de vardır.
Bir anne için, yavrusunun ıstırap çektiğini görüp elinden hiçbir şeyin gelmemesi kadar büyük bir acı olamaz.
Reklam