Nisa

Nisa
@Nisa_knrr
@Nisa_knrr·
·
sabitlendi
“Gerçekten bizim olanı kimse bizden alamaz Adine. Gerçekten bizim olan bize kalır, er ya da geç.”
Sayfa 51
Reklam
Hangi yöne gittiğimizi biliyor, ama kaderimin beni nereye sürükleyeceğini bilmiyordum.
Tanrının emriyle dünya daha yavaş dönüyor olmalıydı. Günler 48 saat, hatta 72 saat sürüyordu kesinlikle. Hiç bu kadar yalnız olmamıştım. Kendimi oyalamak için yapılacak bir şeyler aramakla geçiyordu zamanım.
Tanrı her zaman senin yanında. O gerekeni yapar. Sakın unutma, korktuğun zaman, ya da kendini yalnız hissettiğinde, dua et. Çevredekilerin sözlerine hiç aldırış etme, yalnızca dua et. Her şey yoluna girecek.
İradenin olduğu yerde çare de vardır.
Reklam