Nisa

"Tanrım! Bir anlık mutluluk! Koskoca bir ömürde az şey mi?..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" –Öyleyse artık sonsuza dek birlikteyiz , doğru değil mi? Ah ! Nastyenka , Nastyenka! Şu an ne kadar yalnız olduğumu bir bilebilsen!"
"—Öyle işte,elim titriyorsa,daha önce hiç sizinki kadar zarif bir el tutmamış olmamdandır."
"Hayata paçavra diyen meğer ne doğru söylüyormuş!"
Sayfa 372·Kitabı okudu

Nisa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·448 syf.·
7 günde okudu
·
2025 65. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.8/10 · 123,5bin okunma