Nisaa

Nisaa
@Nisaaakitap
Kazanmanın ilk kuralı kaybetmeyi iyi bilmektir.
Birinin sözlerine mi güvenirdiniz, gözlerine mi, hissettirdiklerine mi?
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu saatten sonra aşık olduğum kişiden başka kimseye dokunmam çünkü hislermiş asıl yaşadığını hissettiren, diğerleri anlık.
Alıntı
Ve vazgeçilenler aslında güvenilmeyenlerdir.
Alıntı
Diyordu ki Sabahattin Ali: Ellerimden öptü, ellerimden. Avuç içlerimden öptü. Unutabilir misin şimdi? Ben ölsem unutamam.
Alıntı
"...Doğru söylüyorsun, beni bulmak hiçbir zaman zor olmadı.Sadece kimse beni bulmak için çabalamamıştı."
Alıntı