Yazarın okuduğum ilk kitabı. Kitabın içinde 16 tane hikaye var ve hepsi kadın temalı. İçinde kısa kısa hikayelerin olduğu bu kitapta her hikaye farklı bir şehirde, farklı bir kadının hayatını anlatıyor. Aslında hepsi birer roman konusu olan bu hayatlar kitapta az sayfayla anlatılarak bir araya getirilmiş. İçinde birbirinden bağımsız hikayelerin olduğu kitapları pek sevmesem de bu kitap çok hoşuma gitti yazarın anlatımı ve dili okudukça okuma isteğinizi artıyor.
Hayatın işaretlerini nasıl okumak gerektiğini hiçbir zaman bilemediğini düşündü, belki bu işaret belirsizliklerinin toplamına kader deniyor, herkes de bu işaretleri kendi seçimlerine göre yalan yanlış okuyordu.