Ben kitabı bitirdim. Çok ama çok güzeldi. İnsan güzelliğinin ve gençliğinin esiri olarak kendini nasıl mahveder, dolduruşa gelerek etki altında kalarak kalbini nasıl karartabilir hepsini Dorian’ la görmüş oldum. Çok akıcı ve bitirdikten sonra sizi düşündüren bir kitap, kütüphaneden tesadüfen almıştım iyi ki almışım.