Nisa gül kızıl

Nisa gül kızıl
@Nisagul_kzl
günahlarımız
Hayat bazen yasak bir meyve gibi, ısırdıkça kanayan ama tadında vazgeçilmeyen Yanlışlarımız bile şeker tadında Günahlarımız, dudaklarımızda eriyen bir sır; karanlıkta parlayan mücevherler gibi sakladıkça daha çok ışıldayan Öyle anlar olur ki kendini bırakmak istersin akıntıya, geceye, hiç direnmeden sana Çünkü insan en çok düşerken özgür, en çok uçurum kenarında canlıdır Ve en tatlı şeyler hayatta hep biraz yakar içi
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve sen beyefendi; Şiirlerimde yer alacak adamsın..
"Ben Buyum." Yazarken buluyorum kendimi. Kelimeler, sustuklarımın sesi oluyor çoğu zaman. Dışarıdan sakinim belki ama içimde çok ses var. Ve bazen tek bir satırda, koca bir fırtına diniveriyor. Öfkem var. Ama altında kırılmışlık saklı. Anlamaya çalıştıkça, daha da yorgun düşüyorum bazen. Çünkü çok düşünmek, insanı ikiye bölüyor — akıl başka, kalp başka çekiyor. Kendimi “yarım” hissettiğim yerler var, evet. Ama belki de bu eksik duygusu, fazlalığın ta kendisi. Çünkü kimseyi tam yapmak gibi bir derdim yok, sadece anlaşılmak istiyorum. Sözlerle değil, sessizlikle bile… Eğer bir gün biri bana “Senin gibi olmak istiyorum” derse, Bilirim ki doğru bir şey yaptım. Çünkü ben sevilmekten önce, iz bırakmak istedim. Derin, dürüst ve gerçek bir iz
Şiir
BAŞKA BİR EVRENDE BEN Belki başka bir zamanda doğsaydım, Bu kadar acı çekmezdim. Bu karanlık dönemin yüklerini taşımak zorunda kalmaz, Daha özgür bir nefes alırdım. Dünya belki daha katlanılır olurdu, Ve yüreğim böylesine sıkışmazdı. "Belkilerle" avunmak istemem, Ama gerçekler hep karşımda, Ne kadar yazsam da, içimdeki fırtına dinmiyor... Sanki bu evrende sıkışıp kaldım. Duvarlarımı yıkıp yürümek istesem de, Bir adım atamıyorum. Her şeyin farkındayım, ama kabullenmek ağır. Bağıra bağıra haykırmak istiyorum, İçimde biriktirdiğim tüm hisleri... Belki o zaman yüreğim böylesine daralmaz. Bu kadar canım yanmaz. İhtiyacım olan tek şey, Kendi kendimi tüketmeden önce, Bu ağırlıklardan kurtulmak.
Şiir
İyi geceler
insan hiç ağlar mı birine olan aşkından? ağlarmış ama sonunda istediğini bulsa bile fakat istediği gibi olmazmış... yinede korkarmış kaybedeceğinden hem onu hem gözlerindeki pırıltıyı hemde kendini... her şeyi yaparmış çılgınlar gibi fakat bilirmiş onu sevdiğini onun onu sevmediğini bilirmiş de yinede kabullenemezmiş aşkının ikisi içinde yeteceğini zannedermiş avuturmuş kendini öyle de ama yinede gözyaşları bulurmuş yolunu
Şiir