"Ben Buyum."
Yazarken buluyorum kendimi.
Kelimeler, sustuklarımın sesi oluyor çoğu zaman.
Dışarıdan sakinim belki ama içimde çok ses var.
Ve bazen tek bir satırda, koca bir fırtına diniveriyor.
Öfkem var.
Ama altında kırılmışlık saklı.
Anlamaya çalıştıkça, daha da yorgun düşüyorum bazen.
Çünkü çok düşünmek, insanı ikiye bölüyor — akıl başka, kalp başka çekiyor.
Kendimi “yarım” hissettiğim yerler var, evet.
Ama belki de bu eksik duygusu, fazlalığın ta kendisi.
Çünkü kimseyi tam yapmak gibi bir derdim yok, sadece anlaşılmak istiyorum.
Sözlerle değil, sessizlikle bile…
Eğer bir gün biri bana “Senin gibi olmak istiyorum” derse,
Bilirim ki doğru bir şey yaptım.
Çünkü ben sevilmekten önce, iz bırakmak istedim.
Derin, dürüst ve gerçek bir iz