Kalbimin Melodileri

Kalbimin Melodileri
@Nisanurrr_2
Her şiir, kalbimdeki umutların bir melodisi.
Ruhumun çırpınışlarını duyuyor musun? Bu dünyaya ait değil o sesler; Hüzün dolu... Dolduramadığım bir eksiklik Eşlik ediyor buna bir de. Gözlerim de bunu onaylarcasına Yaş dolu... Çözemedim gitti bu kederin sebebini, Düştüm yine bu tuzağa... Kaç oldu? N.R
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gökyüzümün tavanında parlar o güzel çehren, Baktıkça alır aklımı her bir zerren. Ne vahim bir ayrılıktır ki bu; El süremem yârim sana ben. Öylece gam kuyularında Gezer durur bu avaren... Ne vakit ki sana kavuşabilirsem, İşte o an yükseleceğim arz-ı kubbeye ben. N.R
Şiir
Bu hayattaki yaşama sebebi... Kulağa ne kadar da güzel geliyor, değil mi? Ama benim için söylenemez. Ben de herkes gibi nefes alıyor, Geceleri uyuyorum. Görünce heyecandan titreyeceğim Bir çift göz yok; Gülüşünü görünce hayatla dolacağım Biri yok. Azimle kazandığım ve hep mutlu olacağım Bir başarım da yok. Demem o ki; beni bu hayata bağlayan Ne bir sebep ne de bir hevesim var... Ben sadece "yaşamak" kavramını yaşatıyorum, "Sebep" kavramını kaybettim, bulamıyorum. N.R
Şiir
Bir boşlukta sürüklenip gidiyorum, Nerede, neye mana bulacağımı bilemiyorum. Uzun süredir beklemekteyim Gelecek olanı... Lakin artık takatim kaldı mı, Onu da bilemiyorum. Düşündükçe kalbime hüzün çöküyor, Bu esaret bitmek bilmiyor. Hiçbir yere ait değilim, Hiçbir yer de bana ait değil; Bunu kabullenemiyorum. N.R
Şiir
Dilerdim bir rüzgâr fısıltını ulaştırsın bana, Melodi misali dokunsun kulaklarıma. Sonrasında ben de bunun sevinciyle Mest olmak isterdim. Ama ne çare... Aramıza giren ne mesafeler Ne de insanlar var; Seni bana bir rüzgârla ulaştıramazlar. Bu çok daha derin bir mesele... Çünkü aramızda gülüşümüzün Kopukluğu var. N.R
Şiir