Yine de onu sevdiğim için pişman olduğum tek bir saniyem yoktu. Acı çekmiştim, evet ve Doruk Ilgaz'a olan aşkım benim sonum olacaktı, buna da evet ama yinede içimdeki bu hastalık derecesindeki sevgi her şeye değermiş gibi geliyordu. Yanacaksam da onun yüzünden yanmalıymışım gibi...