"İnsanlar her şeyi hem kendileri, hem de başkaları için zorlaştırıyorlar. Yine de" dedi "bir dağı aşmak zorunda olan bir seyyah gibi bu konuda susmak en iyisi; elbette dağ olmasa, yol çok daha rahat ve kısa olur; ama sonuçta orada ve aşılması gerekiyor!"
"Biz insanlar güzel günlerin azlığından, kötü günlerinse çokluğundan sık sık yakınırız." diye konuşmaya başladım, "bana kalırsa bu doğru bir bakış açısı değil. Tanrı'nın bize her gün sunduğu güzel şeylerin tadını çıkaracak kadar kalbimizin kapıları açık olursa, başımıza gelen kötü şeylere katlanacak gücümüz olur."