Nisa Saygı

"Hayal ederken her şey güzeldi, kendimi gayet iyi hissediyordum. Ama hayal etmenin kötü yanı da budur, öyle değil mi? Durmanız gereken zamanın gelmesi ve bunun acıtıyor olması."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bu sabah derin bir umutsuzluk içinde değilim. Sabahları asla derin bir umutsuzluk içinde olmam."
Sayfa 41·Kitabı okudu

Nisa Saygı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
Beğendi
·
2021 4. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
7.9/10 · 28,2bin okunma