Nisanur Bağı

Nisanur Bağı
@Nisbagi
"Heveslenmek bir hataydı, değil mi? Her zaman böyle olur ne zaman bir şeyi çok istesem en beklenmedik şekilde, o şeyin olması engelleniyor sanki bir şeyi istemek tüm evrende ters tepiyor yada ben lanetliyim bilmiyorum..."
Reklam
Çok karışığım. Bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. Diğer yarım mucize ve düşlerin gerçek olabilecegine halen inanıyor ve heyecanını koruyor. Bu iki yan arasında ben eziliyorum. - Frida kahlo
Hiç bir şey geçmişte kalmamıştı, çünkü geçmiş hayatın her anındaydı.
Ephesus
Babam gibisinn
"Zamanında saçımızı okşamayan bir elin yokluğunu,değmeyecek insanlara saçımı süpürge ederek dindirmeye çalışıyorduk... "
Ephesus
Şimdi özledim desem anlamazsın... Anlamıcak kadar uzaksin.