"Heveslenmek bir hataydı, değil mi? Her zaman böyle olur ne zaman bir şeyi çok istesem en beklenmedik şekilde, o şeyin olması engelleniyor sanki bir şeyi istemek tüm evrende ters tepiyor yada ben lanetliyim bilmiyorum..."
Çok karışığım. Bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. Diğer yarım mucize ve düşlerin gerçek olabilecegine halen inanıyor ve heyecanını koruyor. Bu iki yan arasında ben eziliyorum.
- Frida kahlo