Nl gn

Nl gn
@Nlgnhr
Kitap karakterlerine aşık olup kitap bittiği zamanda gereksiz depresif olup üzülen bir tek ben miyim ya ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Her şeyi zamana bırakalım da, ne kadar zaman kaldı? Bütün mesele orada!"
Ben basit bir insanım... Ne bir yazar gibi afilli cümleler kurabilirim nede bir şair gibi duygularımı anlatabilirim. Ama en iyi bildiğim şeyi yaparım. O da kendim olmak...
İnsanı duvarların arasında düşündüren, bomboş yolları çıkmaza çeviren, toprağın bağrında huzursuz eden kendi yaptıklarından başka nedir ?