Çok geçmiş olsun Banu tüm arkadaşlar yazmış ne güzel birlik oluyoruz çok şükür 🙏 biliyorum sana nekadar kitap göndersekte anılarinin olduğu belki gözyaşlarının izi olan yada altini cizdiğin kitaplari asla geri veremeyiz çok üzgünüm ama müsaade edersen seninle anılarımın olduğu kitaplari paylaşmak isterim🙏 geçecek Banu güneş yeniden doğacak😔