Nobody

Nobody
@Nobodyyn
Ve bence tüm çocukların gökyüzün­ de sadece kendilerine ait bir yıldızları olmalı.
Merhaba, nasılsınız? Rsda olduğum için uygulamaya giresim bile gelmiyor, çok aktif olamıyorum, rsdan çıkmam için kitap önerisi yapabilirimisiniz? 🫶🤍
Nobody isimli okura yanıt verildi
Nobody
Nurgül ♡ yaa yerimm çox sağ ol balımm💗 baxaqda blokum çox yaxşıdı inşallah burdan ən yaxşı nəticəni yığacamm
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Merhaba, nasılsınız? Rsda olduğum için uygulamaya giresim bile gelmiyor, çok aktif olamıyorum, rsdan çıkmam için kitap önerisi yapabilirimisiniz? 🫶🤍
Nobody isimli okura yanıt verildi
Nobody
Əslində mətndən 5 sual yazmışdım onu kodlaşdırmamışam.... Öyle işte bütün hər şey az d nə görə oldu hakkım helal değil fln qksndkxjx off
Merhaba, nasılsınız? Rsda olduğum için uygulamaya giresim bile gelmiyor, çok aktif olamıyorum, rsdan çıkmam için kitap önerisi yapabilirimisiniz? 🫶🤍
Nobody isimli okura yanıt verildi
Nobody
Az d getmədim müəlliməm demiş çox küçümsədim bu ildə belə çətin düşdü qaldım belə...