Nobody

Nobody
@Nobodyyn
Ve bence tüm çocukların gökyüzün­ de sadece kendilerine ait bir yıldızları olmalı.
Reklam
“Şu anda bu gezegende insanın onuru ile yaşamasının tek yolu mücadele etmektir”.
Sayfa 111 - Assata Shakur·Kitabı okudu
Artık herkese karşı, sürekli numara yapmak alışkanlık halini almıştı.
Bu dünyanın insan gözünün erişmediği köşelerinde ne tür ürkütücü şeylerin yaşandığını tahmin edebilir misiniz?