Rengarenk bir bataklığın içinde
Batışını izlerken hayatımın
Gecenin sessizliğine direniyorum
İçimdeki yalnızlığın gürültüsüyle
Adı geçen geçmeyen insanlar
İsmini unuttuklarım beni affetsinler
Parçalanmış dudaklar, kırdığım kalpler
Beni böyle görseler onlar bile üzülürler
ᝰ.ᐟ Redd-Onlar Bile Üzülürler
Küçüktüm ve yalnız bir kızdım, mecbur bırakıldığım bir hayatın içinde, insanlar içimde verdiğim savaşların hepsinden habersizken ben sadece kendime kızdım.