Nycto

Nycto
@Noct1vane
Gece her şeyi saklardı.
Rengarenk bir bataklığın içinde Batışını izlerken hayatımın Gecenin sessizliğine direniyorum İçimdeki yalnızlığın gürültüsüyle Adı geçen geçmeyen insanlar İsmini unuttuklarım beni affetsinler Parçalanmış dudaklar, kırdığım kalpler Beni böyle görseler onlar bile üzülürler ᝰ.ᐟ Redd-Onlar Bile Üzülürler
Müzik
Reklam
Küçüktüm ve yalnız bir kızdım, mecbur bırakıldığım bir hayatın içinde, insanlar içimde verdiğim savaşların hepsinden habersizken ben sadece kendime kızdım.
Alıntı
Keşke insanlarla iletişim kurmak, bir heykele can vermek kadar kolay olsaydı diye düşünürdüm her zaman.
Alıntı
Songur ile aynı yolun yolcusuyduk. Ama farklı cehennemlerde yanıyorduk.
Alıntı
Gereğinden fazla kendine güven, bir kralı bile tahtından ediyorsa eğer, bir insana gereğinden fazla güvenmek de insanı yerle bir eder.
Alıntı
Reklam