Bazen de kabullenmek gerekirdi işte.Her şeyi iyi yapamazdın.Her ihtimalle savaşamazdın.Her konuda yeterli olamazdın.Bazen savaş alanından arkana bakmadan kaçman gerekirdi.
Bir kapının arkasında karanlığın içine izlenmek, güvence getirmez her zaman. Çünkü o kapıyı bir gün açacaksın, arkana yaslanıp uzun zaman sonra gördüğün ışığın keyfini çıkaracaksın.Ama bilmiyorsun ki, uzun zamandır yuttuğun tek şey karanlıktı ve şimdi aydınlık, senin gözlerini kör etti.Bu yüzden içeri sızan kötülüğü görmeyeceksin ve bilmeyeceksin, belki de ininden içine sızana kadar fark etmeyeceksin.
Bugün günlerden senden sonra
Aşk bir mevsim, gelmez bir daha
Yalnız kalmak korkutmaz ki
Alışır bu şehir, alışır elbet yokluğuna
ᝰ.ᐟ Pinhâni-Aşk Bir Mevsim