nohab

nohab
@Nohab
BEŞİKTAŞ ️️
makina mühendisi
Lisans
18 Kasım
29 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Doğru ne yanlış ne hepsi iç içe geçmişken Sen varken tek güzel olan, bırakıp nasıl gideyim?
Reklam
Annem tanısa seni kesin çok severdi bana kalırsa seni bütün dünya çok sever ben de seni çok severim ama şu an konu bu değil gitmeliyim şimdilik kuşlara emanet ediyorum seni işim var..
Ben seni severim aslında da düzenim bozulur diye korkuyorum Durduk yere başımıza saçma sapan bir aşk çıkar Sinemaya gitmeye ele ele tutuşmaya falan kalkarız İşin yoksa çiçek al, saç tara, parfüm sık. Küsmesi, barışması, ayılması, bayılması Hatta eninde sonunda kaçınılmaz ayrılması
- Cevap bulamadım. Yanlış soruları soruyosun. - Doğru soruyu sormalısın. - Ne gibi ? - Yaptıkların sana daha iyi bir yaşam sundumu !!? Dr. SWENEEY
Varsın gemi de batsın, bedenim de batsın dilediği zaman. Ruhuma gelince, Jüpiter gelse batıramaz onu.