Yine her zamanki gibi tek günde bitirdim elimden düşüremedim. Kitap konu olarak güzeldi ama bence katil biraz açık verilmisti(ya da bu yazarın 11. Kitabını okuyan ben artık yazim diline alıştım.) Yine de tahmin etmeme rağmen beni kendine çekmesini beğendim, okurken sıkılmadım
İlk 80 sayfada noa ve paul arasinda yasananlar sonrası bıraktım. Devam etmeyi düşünmüyorum, çoğu seyi okusam da ilk 80 sayfada olan o sahne fazla rahatsız ediciydi bence