İnsan kendi içinde Musa yaratmalı derdim hep.21 yy tüm aşağılık ve kompleks yaşamından uzakta çoban bir Musa bulduk.Yüzyıllardır sürgüne göndererek,gaz bombalarıyla zehirleyerek,ölmüş vücutlarına işkence ederek,evlerine mallarına namuslarına ve ağaçlarına zarar vererek bu halkı biçtiler.Ama artık o halk kendi Musa’sını buldu.Halkını itibarının üstünde ve tüm yaşamının orta yerine kpyarak yol gösterdi herkese.O yol gösterme şimdi artık bir komün özgürlükçü,demokrat ve yaşanabilir bir toplumu içinde barındırıyor.Musa nın emrine uymayanları (aşiret olarak yerlerini korumuştur) bekleyen son korkutucudurve unutmayalım yüzyıllardır yapılamayan imkansız denilen şeyi yaptı bizim Musa’mız.
Biji berxwedana rojawa