Nur

Arkdaşlar, merhaba.Şiir okumayı çok seviyorum, bana okuyupta çok beğendiğiniz ve etkilendiğiniz şiir kitabı/kitapları, önerir misiniz?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kurtulmak için kurtarmak lazım."✨ Mustafa Kutlu
Üzenlerin üzüldüğü vakit de gelir. -Yunus Emre 🌿
Kimseler görmedi ömür hanım, bu dünyadan geçtim. |Şükrü Erbaş
"Yinede biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğumda söylenemez zaten. Buna sebep de yok çünkü. Ne taze bir ölüyü sahibim, ne felâket geçirenlerim var.Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok..." | Cahit Zarifoğlu 🌙