Nurcan

Nurcan
@Nrcn_
Seni tanımıyorum artık derken ne kadar da haklıydın Ben de seni sevdikten sonra kendime hiç rastlamadım🤍
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gevezedir sessizliğim Manolya Öyledir ya: Hani dinleyene el,  Duyana evdir yürek Gözüyle bakana hiçtir de Özüyle bakana devdir.. Gülüşler, öpüşler, bilhassa düşler Tohumlar Manolya, saçılır ya ruha Bahçemde ancak sevgi yetişir Yalnızlık içinde yanlışlık arar da Bilirsin hani: Yuvadır insan insana Yahu betondan ev mi olur hiç? Bu yüzdendir Manolya:  Gurbet denen meretin Coğrafyayla bir ilgisi yoktur 
"Ben yorganımı ısırıp hıçkırarak ağlarken, yastığımın bir yüzü ıslak olup arkasını çevirirken sen uyuyordun bayım, hayır affedemem. "
Çabuk unutulurdu ıslak bir öpücüğün yakıcı tadı belki de kalp, göğüs kafesine o kadar yüklenmeseydi eğer. Yerini başka şeyler alabilirdi uzun gece sohbetlerinin, son sigara yudum yudum paylaşılmasaydı eğer. Düşlere bile kar yağmazdı hiçbir zaman, meydan savaşlarında korkular, aşkı ağır yaralamasaydı eğer.
Büyük zaferler kazanmış komutan gibi seni anlatsam binlerce kişinin önünde.