Sultan Yıldırım

Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Gülmek moda olduğunda ben ağlarım "
Dışarının soğuğu , kapalı pencereden bakıldığında bile belli oluyordu.
yere bakmayacağiz
"Saraylar saltanatlar çöker Kan susar bir gün Zulüm biter Menekşeler de açılır üstümüzde Leylaklar da güle Bugünlerden geriye Bir yarına gidenler kalır Bir de yarınlar için direnenler "
yere bakmayacağiz
Yukarı bakmak aydınlıksa ; Yere bakmayacağiz !!