Ve Şeytan İlk Kez Ağladı O Gece..

Ve Şeytan İlk Kez Ağladı O Gece..
@Nunchi
Bedenim bir acılar yuvası. İşkence çekiyorum. Umutsuz bir deli ve bir keder nehriyim. Ama yine de yaşama isteğimi bastıramıyorum..
Sayfa 51
Reklam
Puan vermedi
Bu kitap bana hediye gelmişti ve tahmin ettiğimden çok daha güzel ve akıcıydı. Polisiye kitap okumayı pek sevmezdim aslında ama bu kltap tüm alışkanlığımı değiştirdi. Eğer sizde polisiye tarzında okumuyorum diyorsanız bu kitabı okuyun ve kitabın sizi değiştirdiğine tanık olun. Polisiyenin yanında psikoloji kitabı da olduğunu düşünüyorum. Çoğu konuda insanların nasıl bir ruh halinde olduğunu son derece iyi anlatmış. Kitap okumaktan çok film izliyormuşsunuz gibi hissettiriyor.
Polisiye
YabancıStephen King · Altın Kitaplar · 20193,356 okunma