Nur

Nur
@Nur02
Utanç duyma bak! Diger yarisini yiyor dunyanin kalan yarisi...Hanende tarifsiz bir kaos...
-Şükredecek mecalim yok- demekte gunahtan sayiliyor muydu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ödü patliyordu yarın yine ölmeyecek olmaktan...Umutlarini tek tek gömerken(!) bu hissiz korku parmak uçlarinda arsizca dans ediyordu damarlarinda...
Ha onlar mi? Onlar... -"Bir çok dilde konuştular. Ama hic biri bir kimlik ustlenmedi..."
Burasi platform.Ben buradan bu dunyanin adaletine siyasetine endamina sövemem. Hem bayanim.Bayanlar da sövemez.
kanun çalan veya meraklisi olan var mi?