Nur

Nur
@Nur02
Utanç duyma bak! Diger yarisini yiyor dunyanin kalan yarisi...Hanende tarifsiz bir kaos...
Bir varlığın kendi varoluş şekline duyduğu sancı en ağırıydı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın, insanda ömrü vardır.
Çünkü yaptığım bu iş,hayvanları terbiye etmeye özenmek veya körlere karşı ayna tutmak kabilinden bir şey oluyordu.
İlişkiler
"Ne zaman doğdun?" Momo biraz düşündü ve sonra dedi ki: "Hatırladığım kadarıyla ben hep vardım."
Sayfa 16