cevizlibastık

cevizlibastık
@Nur43
Sevmeyi okumaya geldim
Feyzayı düşünmek öldürür.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öyle ya evlerimizin içi boş olmasaydı nerde otururduk ?Sevginin evi olduğunu akıldan çıkarmamak lazım. İsmet Özel
İnsan ve Duygular
Ben sen de benim kadar çıkmaza girmeyesin diye girdim çıkmaza. Şimdi senin felaketini istemedikçe kendimi felâketten kurtaramayacağımı görüyorum. Anladım ki benim felâketimi tatmamış olan benim hangi felâkete uğradığımı bilemez. Benim kurtuluşum ancak benim gibi, benim kadar kurtuluşu özleyenin bana el vermesiyle mümkün. Senin felâkete uğramanı istemem. Çünkü seni öldürürsem (seni kendi duygu ve düşüncelerim içinde eritip, kendime benzetirsem) bana yardım edemezsin. Sen ölmezsen (benim alter ego’m olmazsan), benim ölümümün sona ermesi gerektiğini anlayamaz, bana yardım için bir şey yapamazsın. Seni öldürürsem kendi kurtuluş yolumdaki ışığı söndürmüş olurum. Seni öldürmezsem kendi kurtuluşuma açılan yolu tamamen tıkamış olurum. İsmet Özel
Şiir
#Selimışık
Tabağımı uzatışım bile başkalarına benzemiyor.Oysa ne kadar çalıştım tabağıma bakmadan tabağımı uzatmaya.
İnsan ve Duygular
#Selim Işık
Size sürekli bir duygu vermesini hiç bilemeyecek miyim?