Çok iyilik yapacaksın, sonra o iyilikler görevin olacak. Bir gün birini arabanla evine bırakacaksın. Sonra bakacaksın ki seni bekliyor “E hadi çıkmıyor muyuz?" diye. İşte o insana göre yaşama. Sana teşekkür etmeyi bilmiyorsa, senin hayatında olmasın.
“Hayır!” de. Hayır ve istemiyorum, iki mükemmel hayat kurtarıcıdır. Bu arada sakın ola ki ikisinden sonra da açıklama yapma.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...zamanla alışacaksın kırılıp incinmeye. Ve yıkıldıkça, düştükçe ayağa kalkmayı öğreneceksin. Bir kez daha düşmeni bekleyecekler. Düşeceksin ve daha kötü günler de olacak. Ama kalk. Kendinden uzağa git. Olmamış gibi, ölmemiş gibi... Daha ölmedin ya, hâlâ bir umut var.