“Herşey dörtdörtlük olacak, öyle mi?Hiçbir eksik aksayan en ufacık bir nokta kalmamalı yaptığın işte.Eskilerin’mükemmelliyetçilik’ dedikleri saplantı türü,bu olmalı.Her konuda böyle misindir sen?”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şöyle bir düşün: O günlere dönebilsen,yüreğinin peşine takılıp seni götüreceği yere gitmeyi yeğlemez miydin?
O günler, ah o günler…
Neden rahat bırakmıyorsunuz beni?
Neden bir türlü koparmıyorum sizden…