Nur-AL

Nur-AL
@NurAL
Sıkı Okur
Üniversite
İskandinavya
11,9bin moderatör puanı
15,7bin kütüphaneci puanı
3499 okur puanı
Şubat 2014 tarihinde katıldı
Hani uykusuz kaldığın, belki bir umut arar diye beklediğin, hatta çoğunda ağladığın bu geceler var ya... Bunlar bir gün geçecek.. . O gidenler farkedecekler bir gün neler kaçırdığını. Umduklarını bulamadıklarında görecekler, geri döndüklerindeyse hiçbir şeyi bıraktıkları gibi bulamayacaklar... Çünkü bütün yaralar iyileşir zamanla ve iyileşen bir yara kanamaz asla. İz kalır elbette ama acımaz bir daha.. . Geçmez, bitmez, hiç tükenmez gibi sansan da öyle değil... Çünkü geçer... Üzer, kırar, mahveder... Ama geçer... İşte acının geçtiği o gün, Asıl gidenler kaybeder.. .
Destek Yayınları, 1. Baskı
Reklam
Önce kendine güvenmeli insan... Çünkü kimse sihirli bir değnekle dokunmayacak hayatına, kimse senin için dağları delmeyecek ya da çöllere düşmeyecek... Hiç kimse, hayalini kurduğun şeyleri kırmızı bir kurdeleye sarıp armağan etmeyecek sana. Hayatında güzel bir şeyler olsun istiyorsan önce kendi elini koymalısın yolunun ortasındaki taşların altına! Ne demişler, tırnağın varsa başını kaşı...
Destek Yayınları, 1. Baskı
“Bazıları var kendilerini dünyanın en zeki insanı sanıyor. Karşısındaki insan ona tevazu gösterdikçe, taleplerini kırmadıkça, her dediğini kabul ettikçe bütün bunları aptallığından yaptığını sanıyor. Oysa "değer vermek" aptallık değildir. Ve öyle bir an gelir ki insan verdiği değeri geri almasını da bilir... Ne demişler, "Ne istersen ol ama sana gösterilen iyi niyetin nankörü olma..."
Destek Yayınları, 1. Baskı
Sırf insanı suçlamaktan imtina edelim; her yerde, tüm tabiatta, ince bir tülün altında gizlidir günah. Swedenborg
Sayfa 9 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, 2. Basım