“Cehennemi bu dünyada yaşayanlar
ateş gördüklerinde korkmazlar.
Alevlerden kaçmak yerine
içinden geçerler.
Cehennemi bu dünyada yaşayanlar
cennete kavuşmanın tek yolunun yanmak olduğunu bilirler.
Bu yüzden kavrulmuş yaprakları da en az bir gül kadar severler...”
Kötüler yüzünden değil
onları iyi yapmaya çabalarken yoruluyoruz...
Oysaki katran suyla yıkanmaz.
Zehiri temizlemek için yine zehir gerekir.
O da iyide bulunmaz...