Betty' nin son bir sorusu vardı.
-Ebeveynler neden çocuklarının yaşadığı ıstırabı göremiyor?
+Ben de kendime aynı soruyu sormak zorunda kaldım. Çünkü kendi ıstırabımızı göremiyoruz.
İnsan, kendisine yönelik ihlali fark edemiyor veya bir ihlal gördüğünde dahi tavır almayı başaramıyorsa, stresin yarattığı hasarı tekrarlar şekilde yaşaması muhtemeldir.