Sahi bir yıl kaç mevsimdi ? Yazım kışıma karışalı kaç yıl olmuştu ? Sanırım herkesin mevsimi yüreğindekilerle şekillenir. İncinmiş bir kalbin çiçekleri erken dökülür. Yüzü gülene şubatta bahar gelir. Velhasıl herkesin beşinci mevsimi farklıdır...
Öyle uzak ki yerim
Uzakları aşıyor
Bütün özlediklerim
Benden ayrı yaşıyor
Ya her şeyim ya hiçim
Sorma dünyam ne biçim
Bir kördüğüm ki içim
Çözdükçe dolaşıyor 🎶