Nur NAZLI

Biz...Biz demeye hakkım var mı dersin?
Sayfa 380·Kitabı okuyor
Reklam
Yaşamak,ölmek gibi değil.Bazı zorlukları vae bir kere.Daha çok tehlike karşısında insan.
Sayfa 379·Kitabı okuyor
"Kitaplara ithaflar yazmak, beğenilen satırların altını çizmek, sayfaların kenarına düşüncelerini yazmak Selim'e, kendini ele vermek, insanların ortasında çırılçıplak kalmak gibi geliyordu.Her insanın kendine özgü düşünceleri gizli kalmalıydı: yalnız kendi bilmeliydi bunları.
Sayfa 367·Kitabı okuyor
bakışmadan konuşmalar,konuşmadan bakışmalar,
Sayfa 305·Kitabı okuyor
Dolabın kapağında bir yazı:yangında kurtarılacak ilk eşya.Onu değil beni kurtarın.Nasıl dayanabilirim ben,
Sayfa 296·Kitabı okuyor
Reklam