"to be or not to be",yaşamak mı ölmek mi'yerine'olmak ya da olmamak'şeklinde çevrilmeliydi.Yazar burada,"to be"ile de bütün olumsuz eylemleri ifade etmek istiyor.
İnsan,kendini beğenmeden yaşayamaz, Kendini beğenirse,diğer insanlar onun hayatını cehenneme çevirmeye çalışırlar,Bunun için, insan,hem kendini beğenmeli hem de beğenmemelidir.
Çünkü bizler teknisyeniz.Duygularını ifade edebilmek için bakkal, bakkal gibi;bahçıvan da bahçıvan gibi düşünebilseler;kendilerine yakışacak bir ifade coşkunluğuna kavuşacak zamanı bulabilselerdi bütün şehir, gereksiz edebiyattan temizlenmiş olurdu.