H.Y

H.Y
@Nur_9
Ne kedisiz, ne kitapsız
İnsan hayattan ne kadar bıksa yine de ondan yoksun kalmayı bir türlü kabul edemez."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Derler ki insan her gece rüyasında düşündüğünü görür. Hâlbuki ben her gece onu düşünerek kendimi kaybettim.
Beklemek ateşten daha kuvvetli yakar.
Aşk ve sevda hakkında düşüncemi sormuşsun. Bu konuda ben bir düşünce edinemedim ki. Fakat anlayışıma göre aşk ve sevda bizim kuruntuya kapılmamızdır.
Uyan ey insan, her şey 'ben'den doğdu hep; benlikten doğdu... Bütün aptallıklar, bütün kötülükler benlikten doğdu.