Nur ashram

Nur ashram
@Nur_ashram
Bazen karanlıkta kalmamız gerekiyor ki ışıklar yandığında aydınlığın ne demek olduğunu anlayabilelim
Laborant
Üniversite
Gaziantep
28 Ocak 2007
39 okur puanı
Şubat 2023 tarihinde katıldı
“Bir zamanlar omuz omuza güldüğüm insanlar, şimdi sessizlik kadar uzak... Meğer dostluk, sadece birlikte gülmek değilmiş; arka çıkmak da gerekirmiş susulurken.”
Reklam
Ey gönlüm sende unut.. Aşkım kapkara bi bulut Seviyorum hep bı Umut Ölmüşüm ne çare Ey gönlüm sende unut.. Ah,ah,ah
Müzik
Her cümlem cevapsız, her hissim yok sayılmış. Ama sen hâlâ başkalarının sözlerini paylaşıyorsun… Keşke biraz da kendi yüreğini paylaşsaydın."
"Trip atıyorsun ama neye kırıldığını söylemiyorsun. Sessizliğini cezaya, tavırlarını anlaşılmaya çeviriyorsun. Bil ki, anlaşılmak istiyorsan susmak değil, konuşmak gerek."
Duygular