Nur

Nur
@Nuraltnsk07
Kitapta kendini okur insan.
Düşündüğün, hissettiğin ya da inandığın her şeyi kendi yaşamına çekersin
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Önce zaruri olanı, sonra mümkün olanı yap. Ve sonra birden,imkansız olanı başardığını göreceksin.
Hem ürkütücü hem güven verici
Hayatta gerçekleşmiş hiç bir şey yoktur ki , önceden hayali kurulmamış olsun .
Şüphe hastalıkların yarısıdır, iyimser olmak olumlu düşünmek ilaçların yarasıdır. Sabır şifanın ilk adımıdır
Hissettiğiniz ve düşündüğünüz her şey sizin Rezonans alanınızı olışturur .